در مواقعی که تنها عکس محصول را در اختیار دارید یا ایده ای به ذهنتان خطور کرده و تمایل دارید محصول نهایی را از تمام زوایا با اندازه و حجم مورد نظر بررسی نمایید، طراحی سه بعدی گزینه ی پیشنهادی ما به شماست. طراحی سه بعدی به این صورت انجام می شود: پس از ارسال عکس و ابعاد دقیق مدل، و ثبت درخواست طراحی، مدل موردنظر شما در کوتاهترین زمان ممکن طراحی شده سپس از تمام زوایا از آن فیلم برداری میشود. پس از تایید فیلم طراحی توسط شما، مدل به واحد مدلسازی تحویل داده می شود (مدلسازی به دو صورت دستی و پرینت سه بعدی بسته به انتخاب مشتری صورت میگیرد). 
همچنین امکان مدلسازی از نمونۀ طراحی شده توسط خود شما نیز وجود دارد. تنها کافیست فایل نمونۀ طراحی شده با فرمت stp یا stl را برای ما ارسال نمایید تا پس از بررسی توسط گروه مدلسازی، فرآیند ساخت مدل و قالب آغاز شود.

نمونه طراحی های ارائه شده در این صفحه تنها بخشی از طراحی های انجام شده توسط گروه طراحی قالبسازی هنری واریان می باشد.
 ساخت مجدد قالب تنها برای سفارش دهنده ی اصلی ممکن است.
تمام نمونه ها قابلیت استفاده جهت مدلسازی سه بعدی و ساخت قالب مادر و قالب گچی و تولید محصول سرامیکی را دارا می باشند. هرگونه کپی برداری از طرح های ارائه شده پیگرد قانونی دارد.​​​​​​​

 جدیدترین محصولات     

جدیدترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش